بررسی 5 وظیفه اصلی کارشناس انبار

کارشناس انبار کیست؟

کارشناس انبار، مسئول سازماندهی هر جنبه‌ای از انبارداری کالا است. از دریافت و ذخیره محصولات گرفته تا ارسال، تحویل و فراتر از آن. کارشناس انبار وظایف متعددی دارد و بخشی از کار او با فعالیت‌های اداری گره خورده است. زیرا باید بر کارکنان نظارت داشته باشد و وسایل نقلیه، تجهیزات، امنیت و بهداشت فضاهای انبار را بررسی کند.

شما میتوانید جهت مشاهده آگهی های استخدام کارشناس انبار به سایت ایران استخدام مراجعه نمایید.


شرح وظایف کارشناس انبار

در ادامه به بررسی 5 مورد از وظایف اصلی کارشناس انبار میپردازیم:

  1. تعیین سطح کارکنان و تعیین حجم کاری
  2. ارتباط با مشتریان برای پاسخ به سوالات یا حل مشکلات آنان
  3. ثبت اقلام، مستندسازی اطلاعات لازم و استفاده از گزارشات برای وضعیت انبار پروژه
  4. شناسایی زمینه‌های بهبود اصول مربوط به انبار و تنظیم رویه‌ها و شیوه‌های کاری موجود
  5. مشورت و هماهنگی فعالیت‌ها با سایر بخش‌ها

منبع: بلاگ ایران استخدام

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

11 مهارت اصلی که برای یک طراح لباس حرفه ای نیاز است

فروشندگی مناسب چه کسانیست؟ (بررسی تیپ های شخصیتی)

شرح وظایف و مسئولیت های مهندس معمار