بررسی 5 وظیفه اصلی کارشناس انبار

کارشناس انبار کیست؟

کارشناس انبار، مسئول سازماندهی هر جنبه‌ای از انبارداری کالا است. از دریافت و ذخیره محصولات گرفته تا ارسال، تحویل و فراتر از آن. کارشناس انبار وظایف متعددی دارد و بخشی از کار او با فعالیت‌های اداری گره خورده است. زیرا باید بر کارکنان نظارت داشته باشد و وسایل نقلیه، تجهیزات، امنیت و بهداشت فضاهای انبار را بررسی کند.

شما میتوانید جهت مشاهده آگهی های استخدام کارشناس انبار به سایت ایران استخدام مراجعه نمایید.


شرح وظایف کارشناس انبار

در ادامه به بررسی 5 مورد از وظایف اصلی کارشناس انبار میپردازیم:

  1. تعیین سطح کارکنان و تعیین حجم کاری
  2. ارتباط با مشتریان برای پاسخ به سوالات یا حل مشکلات آنان
  3. ثبت اقلام، مستندسازی اطلاعات لازم و استفاده از گزارشات برای وضعیت انبار پروژه
  4. شناسایی زمینه‌های بهبود اصول مربوط به انبار و تنظیم رویه‌ها و شیوه‌های کاری موجود
  5. مشورت و هماهنگی فعالیت‌ها با سایر بخش‌ها

منبع: بلاگ ایران استخدام

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

11 مهارت اصلی که برای یک طراح لباس حرفه ای نیاز است

شرح وظایف و مسئولیت های مهندس معمار

کارشناس صادرات چه وظایفی دارد؟