بررسی 5 وظیفه اصلی کارشناس انبار
کارشناس انبار کیست؟
کارشناس انبار، مسئول سازماندهی هر جنبهای از انبارداری کالا است. از دریافت و ذخیره محصولات گرفته تا ارسال، تحویل و فراتر از آن. کارشناس انبار وظایف متعددی دارد و بخشی از کار او با فعالیتهای اداری گره خورده است. زیرا باید بر کارکنان نظارت داشته باشد و وسایل نقلیه، تجهیزات، امنیت و بهداشت فضاهای انبار را بررسی کند.
شما میتوانید جهت مشاهده آگهی های استخدام کارشناس انبار به سایت ایران استخدام مراجعه نمایید.
شرح وظایف کارشناس انبار
در ادامه به بررسی 5 مورد از وظایف اصلی کارشناس انبار میپردازیم:
- تعیین سطح کارکنان و تعیین حجم کاری
- ارتباط با مشتریان برای پاسخ به سوالات یا حل مشکلات آنان
- ثبت اقلام، مستندسازی اطلاعات لازم و استفاده از گزارشات برای وضعیت انبار پروژه
- شناسایی زمینههای بهبود اصول مربوط به انبار و تنظیم رویهها و شیوههای کاری موجود
- مشورت و هماهنگی فعالیتها با سایر بخشها
نظرات
ارسال یک نظر